HEEEJ!

Jag vet att jag inte har bloggat vanligt på ett tag men... har helt ärligt inte orkat! Så igår var det frilufts dag jag hade promenad på hertsön och Indoor walking på Helex! Första blocket... FY FAN VAD JOBBIGT! andra blocket när jag hade varit och druckit... Inte så farligt! Tredje blocket... JAG DÖÖÖR! Sedan varvade vi ner och gjorde lite stretshing övningar (kan inte stava det tp! XD) Efter det mötte jag pappa utanför Waldolf he var ganska fullt så vi hämtade sushi på sushibaren och tog med till pappas jobb! Efter det ringde Mimmi och jag gick till stads parken! Jag hade sådan tur att jag stukade foten utot! Efter det gick jag till lindex! Hände inte så mkt efter det förän kl 6 då vi (Jag, Mimmi och Olivia) var på bio... Vi såg Shan Banan i Shanfrika! Inte min favvo film men helt okej! ^_^ Ska tp lägga in några bilder nu! Så...
Min fot! (jätte fin fot jag har..... elr int!)
Jag vart uttråkad och fixade håret! x)
Och surikater från min resa till Amerika!
Kram/Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0