Hur står man ut?! O.O

Mamma har varit helt jobbig hela kvällen! Som ni kanske vet har jag stukat foten en vecka sen och he har fortfarande inte blivit bättre! Jag har mitt rum på över våningen och har he jävulskt svårt att ta mig upp för trappen! Så jag hade just fixat morgondagens lunch eftersom vi ska och spela i arkus (fotsall)! När mamma kmr och säger jag ska städa toaletten på över våningen jag säger ingenting utan gör bara det hon säger men hon ropar igen efter 30min och vill jag ska komma och ta undan efter min lillebrorsa i köket! Jag gör he med! Men när hon skriker på mig för att Petter har rivit ut massor i toaletten där nere blev jag förbannad och skrek tillbaka!-_- Ush efter det så skulle hon babbla om att om jag forsätter såhär kmr jag hamna i fängelset! JAG E INT NGN JÄVLA KRIMINELL!!!!! Ajja så nu e jag förbannad som fan och kmr snart att explodera! C ya!
Kram/Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0