Bla bla blal.... osv osv.

Haha igår var jag kvar på skolan ett tag för jag skulle vänta på Mimmi!
Pappa skulle ha kommit å hämtat mig men pappa och Petter var på sunderbysjukhus...
petter har fått en hjärnskakning på grund av att två cp störda (urskta) ungar hade dratt ner honom på marken och sparkat honom i bakhuvudet! Sedan hade dem sprungit iväg... Fega ungar...
Så ngn mamma kom och tp hittade honom skrikande på marken... (kul då) pappa elr mamma var tp lite förbannade så efter det var Petter hemma i tp två dagar... elr nå sånt!
Den dagen hade jag, Martin, Izza och Gabbe stannat på skolan oh busringt några... hehe jag fick världens shock när en kille svarade! xD
kram//Kajsa

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Oskar sa att han såg att Peter hade halkat på en isfläck när dom hade spelat bandy och att någon kille råkade sparka honom i huvudet.

2012-03-18 @ 17:22:11
URL: http://mizzamizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Petter *

2012-03-18 @ 17:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0