Drogad natt humor man har! x)

Hej igår var mamma på möhippa eftersom att Marcus och Katrina ska gifta sig! :)
Så Jag skulle sova över hos Oliver och Emmy! x)
Jag hade sovit till ett den dagen och satt i mörkret tp så min drogade natt humor hade tp börja komma!
Petter kom hem 6 då vi skulle äta!
Så jag satt på datorn när han spelade COD!
Jag tp var helt seg så jag stirrade på tvn och Petter dog så jag...
(JAG VET JAG ÄR KONSTIG! xD)
SÅ jag pekade på tvn å skrek "HAN DOG!!!" sen pekade jag på Petter och skrek "MEN TITTA HAN LEVER JU!!!"
Jag det var ett smakprov min drogade natt humor! ;D
Men sen hemma hos Oliver och Emmy i Emmys rum omkring 12 så kom den tillbaka igen!
Jag vart ju lite drogad igen och började "blablablablablablablabla..." och gungade med huvudet!
Sen tittar Emmy på mig och jag och hon började asgarva!
Jag e fortfarande helt väck och råkar slå mig själv! xD Skillat jag vet!
Så jag pratade med två killar då och till ena skriver jag "Oliver tkr jag e drogad!"
Han svarar på en gång "det tkr jag också! ;)" VAFAN! x)
Sist Emmy sov hos mig pratade jag med min kompis Lani...
Vi hade en elak plan och he slutade med att jag tp hade ett elakt smile på ansiktet! xD
JAG SKRÄMDE SKITEN UR EMMY! xD

Kram//Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0